بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» میزان شارژ اولیه گوشی سامسونگ

میزان شارژ اولیه گوشی سامسونگ

میزان شارژ گوشی هوشمند یکی از سوالات رایج بین کاربران است که پس از خرید گوشی با آن مواجه می شوند. اما آیا گوشی به شارژ اولیه نیاز دارد؟ یا میزان شارژ اولیه گوشی چقدر است؟

در گذشته از باتری های نیکل کدمیومی در گوشی های هوشمند استفاده می شد که باید برای باتری آن ها تعیین ظرفیت می شد و با انجام کارهایی که به اصطلاح به آن شارژ اولیه گوشی گفته می شود، شما می توانستید از کل ظرفیت خود استفاده کنید.

اما آیا باتری های لیتیوم یونی هم به شارژ اولیه نیاز دارند؟ باتری های لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری نیازی به شارژ اولیه ندارند و بصورت پیش فرض می توانید از کل فضا و ظرفیت باتری استفاده کنید. در ادامه مطلب به سوالات شما کاربران در مورد شارژ اولیه پاسخ خواهیم داد.

نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام مطلب مرتبط نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام

شارژ اولیه گوشی برای مدل‌های قدیمی

در دهه هشتاد باتری گوشی های هوشمند از نوع نیکل کادمیوم ساخته می شدند و باید بعد از خرید ابتدا شارژ به طور کامل تخلیه میشد سپس گوشی را خاموش می کردید و برای 8 تا 12 ساعت به شارژ متصل می کردید تا شارژ اولیه گوشی به خوبی انجام شود و بعد از آن گوشی را روشن و از آن استفاده می کردید.

مراحل شارژ اولیه گوشی های قدیمی

باتری گوشی به صورت کامل تخلیه شود.

گوشی را خاموش کنید.

گوشی خود را بین 8 تا 12 ساعت به شارژ متصل کنید.

شارژ اولیه گوشی برای مدل‌های جدید

در سال های گذشته شرکت های تولید گوشی های هوشمند، از باتری های لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمر استفاده می کنند. این باتری ها مانند مدل های قدیمی نیازی به شارژ اولیه ندارند و بلافاصله بعد از روشن کردن، می توانید از آن استفاده کنید و زمانی که شارژ گوشی به پایان رسید آن را به شارژر متصل می کنید.

مدت زمان مورد نیاز برای پر شدن باتری گوشی به میزان ظرفیت باتری و نوع شارژر بستگی دارد. برخی از نکاتی که با انجام دادن آن ها می توانید عمر باتری را افزایش دهید را در ادامه بررسی می کنیم.


  • • گوشی های جدید پس از شارژ 100 درصد گوشی جریان برق ورودی را قطع می کنند. اما بازهم از متصل کردن گوشی به مدت طولانی خودداری کنید. و سطح شارژ باتری از 20 درصد کمتر و 80 درصد بیشتر نشود.
  • از شارژرهای متفرقه برای شارژ کردن گوشی خود استفاده نکنید.
  • هنگام اتصال گوشی به شارژ با آن کار نکنید تا باتری داغ نشود.
  • پیشنهاد می شود در زمان اتصال گوشی به شارژ دیتای گوشی را خاموش کنید و آن را در حالت پرواز قرار دهید.
  • اگر گوشی شما در زمانی که به شارژر متصل است خیلی داغ می شود قاب گوشی را جدا کنید تا حرارت بالاتر نرود.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده